آموزش و اخبار آموزش و اخبار .

آموزش و اخبار

"من در هیچ چیز خوب نیستم": شما 100٪ در اشتباه هستید :

"من در هیچ چیز خوب نیستم": شما 100٪ در اشتباه هستید

آیا احساس می کنید در هیچ کاری خوب نیستید؟ آیا از خود پرسیده اید که آیا اصلاً استعدادی دارید؟

خوب، شما کاملاً در اشتباه هستید، اما تنها نیستید. همه افراد دارای استعدادهای منحصر به فردی هستند، اما بسیاری از آنها قادر به درک نقاط قوت خود نیستند.

برای اینکه بفهمید در چه چیزی خوب هستید، ابتدا باید سیستم اعتقادی را تغییر دهید که شما را به سمت باورهای خود محدودکننده سوق داده است. سپس، می‌توانید شروع به کشف آنچه در آن هستید با موارد زیر آغاز کنید:

·         کاوش در تجربیات گذشته خود،

·         از اطرافیانتان بپرسید و

·         کنجکاو شدن

2. از دوستان و خانواده خود بپرسید

علاوه بر شاید همکاران ما، هیچ کس بیشتر از دوستان و خانواده ما بهترین ویژگی های ما را در عمل نمی بیند.

آنها از ما به خاطر اینکه چه کسی هستیم و چه ارزشی برای زندگی آنها قائلیم قدردانی می کنند. با آنها گفتگو کنید و از آنها بپرسید که استعدادهای شما چیست.اولین ویزیت توسط پزشک

برخی از بازخوردهایی که دریافت می کنید ممکن است شما را شگفت زده کند. به ندرت وقت می گذاریم تا به دوستان و خانواده خود بگوییم چرا از آنها قدردانی می کنیم.

با بزرگترین طرفداران خود صحبت کنید و از آنها در مورد بهترین ویژگی های خود بپرسید و پاسخ های آنها را به صورت واقعی دریافت کنید. اجازه ندهید خودگویی منفی شما تحسین واقعی آنها را از بین ببرد.

3. تصمیم بگیرید که می خواهید در مورد خودتان چه احساسی داشته باشید

اگر احساس می کنید اکنون در هیچ کاری خوب نیستید، می خواهید چه احساسی داشته باشید؟ و چه چیزی این احساس را در شما ایجاد می کند؟چه چیزی باید به دکتر بگوییم؟

استعداد را چگونه تعریف می کنید و برای اینکه احساس استعداد کنید باید چه کار کنید؟

این و سایر سوالات قدرتمند را از خود بپرسید تا درک خود را تغییر دهید و استعدادهای خود را کشف کنید. و سپس روزانه و هفتگی گام های کوچکی بردارید تا به سمت آنچه می خواهید احساس کنید حرکت کنید.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۲۵:۱۵ توسط:سپیده موضوع: نظرات (0)