آموزش و اخبار آموزش و اخبار .

آموزش و اخبار

برای رسیدن به خودآگاهی بیشتر و بیشتر :

سفرهای کوچک انجام دهید

مکان‌های جدید و محیط‌های عجیب ما را از روتین‌های زندگی‌مان خارج می‌کنند و ما را مجبور می‌کنند که خودآگاهتر باشیم.

زمانی که در ایتالیا زندگی می‌کردم، یادم می‌آید که در ابتدا از زمان زیادی که مردم برای وعده‌های غذایی طولانی و ولخرجی «هدر می‌دهند» وحشت می‌کردم - شام به مدت 3 ساعت، شوخی می‌کنید!آموزش و موفقیت

اما پس از گذراندن زمان در فرهنگ ایتالیایی و اجبار به تجربه این وعده‌های غذایی طولانی و آرام، شروع به قدردانی از این نگرش جایگزین نسبت به وعده‌های غذایی کردم که فراتر از یک فرآیند سوخت‌گیری ساده بود.

و در حالی که من به طور منظم شام 3 ساعته نمی‌خورم، دیدگاه من نسبت به وعده‌های غذایی و عملکرد آنها در نتیجه سفر و زمانی که در یک محیط جدید سپری کرده‌ام تغییر کرده است.

البته، حتی اگر سفر منظم به کشورهای عجیب و غریب احتمالاً برای بسیاری از ما استراتژی مناسبی نیست، می‌توانیم از مزایای خودآگاهی سفر بدون نیاز به رفتن خیلی دور استفاده کنیم.

سفر کوچک ایده ساده ای است که ما هنوز هم می توانیم در سفر اما در مقیاس محلی شرکت کنیم.

برای مثال، اگر در یک شهر بزرگ یا منطقه شهری زندگی می کنید، احتمالاً با محله، مرکز شهر و شاید چند نقطه دیگر آشنا هستید. اما احتمالاً کل محله‌هایی وجود دارند که در آن زمان زیادی را صرف نکرده‌اید. این فرصتی برای سفرهای کوچک است.

به طور مشابه، در حالی که دو هفته اقامت در تایلند ممکن است در حال حاضر برای شما امکان پذیر نباشد، دو روز در یک پارک دولتی محلی که هرگز در آن نرفته اید ممکن است باشد.نکاتی برای دوام بیشتر لب تاب قدیمی

اگر بتوانید ایده خود را در مورد معنای سفر گسترش دهید تا مکان‌های محلی یا نزدیک را که هنوز ناآشنا هستند شامل شود، می‌توانید از بسیاری از مزایای سفر - از جمله افزایش خودآگاهی ما - با هزینه‌ای کسری از زمان یا هزینه بهره مند شوید.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۰۵:۱۶ توسط:سپیده موضوع: نظرات (0)