آموزش و اخبار آموزش و اخبار .

آموزش و اخبار

عادتی که می تواند به شما کمک کند باهوش تر شوید :

عادتی که می تواند به شما کمک کند باهوش تر شوید

هک‌ها و عادت‌های روزانه فراوان می‌توانند به افراد در مسیر باهوش‌تر شدن کمک کنند. با این حال، به خاطر داشته باشید، آنچه ممکن است برای برخی کارآمد باشد، ممکن است برای دیگران کارساز نباشد. تمام عادات زیر را امتحان کنید تا تاثیر واقعی بر هوش خود را ببینید.ترفندهایی برای ویندوز10

در اینجاعادتی که باید در زندگی روزمره خود بگنجانید تا باهوش تر شوید آورده شده است:

1. مطالعه مداوم

مطالعه می تواند شما را با موضوعات جدیدی آشنا کند که مسیرهای عصبی شما را تحریک کرده و سلامت مغز را بهبود می بخشد. چه کتابی را از قفسه بردارید، چه یک برنامه مطالعه را در تلفن خود دانلود کنید یا در کنار کتابخانه توقف کنید، مهم این است که برای مطالعه واقعی وقت بگذارید.برای یک امتیاز بیشتر، هنگام انتخاب کتاب بعدی خود، سعی کنید داستان های غیرداستانی را امتحان کنید. هم اطلاعات جدیدی یاد می گیرید و هم دایره لغات خود را افزایش می دهید.

2. اطراف خود را با افراد همفکر احاطه کنید

گذراندن وقت با افراد باهوش به طرز جادویی شما را باهوش تر نمی کند. با این حال، به شما کمک می کند تا با افرادی ارتباط برقرار کنید که الهام بخش و انگیزه شما برای ادامه یادگیری هستند. قرار گرفتن در معرض نظرات و دیدگاه های جدید به شما کمک می کند تا بیشتر در مورد آن فکر کنید. این یک روش ایده آل برای اینکه چگونه سریعتر باهوش تر شوید است.اخبار بین المللی

3. ورزش روزانه را شروع کنید

مطالعات متعدد ارتباط قوی بین ورزش بدنی و عملکرد مغز را نشان می دهد. هنگامی که شما از نظر بدنی فعال هستید، فعالیت در هیپوکامپ شما افزایش می یابد - بخشی از مغز که باعث رشد نورون می شود. این رشد نورون می تواند عملکرد مغز را بهبود بخشد، که راهی عالی برای باهوش شدن است.

چه برای ماراتن شهر خود ثبت نام کنید یا یک پیاده روی روزانه 30 دقیقه ای را شروع کنید، هر شکلی از ورزش مطمئنا به شما کمک می کند تا باهوش تر شوید.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۵۹:۳۲ توسط:سپیده موضوع: نظرات (0)