آموزش و اخبار آموزش و اخبار .

آموزش و اخبار

"من در هيچ چيز خوب نيستم": شما 100٪ در اشتباه هستيد :

"من در هيچ چيز خوب نيستم": شما 100٪ در اشتباه هستيد

آيا احساس مي كنيد در هيچ كاري خوب نيستيد؟ آيا از خود پرسيده ايد كه آيا اصلاً استعدادي داريد؟

خوب، شما كاملاً در اشتباه هستيد، اما تنها نيستيد. همه افراد داراي استعدادهاي منحصر به فردي هستند، اما بسياري از آنها قادر به درك نقاط قوت خود نيستند.

براي اينكه بفهميد در چه چيزي خوب هستيد، ابتدا بايد سيستم اعتقادي را تغيير دهيد كه شما را به سمت باورهاي خود محدودكننده سوق داده است. سپس، مي‌توانيد شروع به كشف آنچه در آن هستيد با موارد زير آغاز كنيد:

·         كاوش در تجربيات گذشته خود،

·         از اطرافيانتان بپرسيد و

·         كنجكاو شدن

2. از دوستان و خانواده خود بپرسيد

علاوه بر شايد همكاران ما، هيچ كس بيشتر از دوستان و خانواده ما بهترين ويژگي هاي ما را در عمل نمي بيند.

آنها از ما به خاطر اينكه چه كسي هستيم و چه ارزشي براي زندگي آنها قائليم قدرداني مي كنند. با آنها گفتگو كنيد و از آنها بپرسيد كه استعدادهاي شما چيست.اولين ويزيت توسط پزشك

برخي از بازخوردهايي كه دريافت مي كنيد ممكن است شما را شگفت زده كند. به ندرت وقت مي گذاريم تا به دوستان و خانواده خود بگوييم چرا از آنها قدرداني مي كنيم.

با بزرگترين طرفداران خود صحبت كنيد و از آنها در مورد بهترين ويژگي هاي خود بپرسيد و پاسخ هاي آنها را به صورت واقعي دريافت كنيد. اجازه ندهيد خودگويي منفي شما تحسين واقعي آنها را از بين ببرد.

3. تصميم بگيريد كه مي خواهيد در مورد خودتان چه احساسي داشته باشيد

اگر احساس مي كنيد اكنون در هيچ كاري خوب نيستيد، مي خواهيد چه احساسي داشته باشيد؟ و چه چيزي اين احساس را در شما ايجاد مي كند؟چه چيزي بايد به دكتر بگوييم؟

استعداد را چگونه تعريف مي كنيد و براي اينكه احساس استعداد كنيد بايد چه كار كنيد؟

اين و ساير سوالات قدرتمند را از خود بپرسيد تا درك خود را تغيير دهيد و استعدادهاي خود را كشف كنيد. و سپس روزانه و هفتگي گام هاي كوچكي برداريد تا به سمت آنچه مي خواهيد احساس كنيد حركت كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۲۵:۱۵ توسط:سپيده موضوع: نظرات (0)

تاثير رژيم غذايي بر آكنه و اگزما :

آيا رژيم غذايي بر آكنه تاثير مي گذارد؟

آكنه معمولاً با تغييرات در سطوح هورموني، در دوران بلوغ و يائسگي مرتبط است. نوسانات هورموني مي تواند غدد توليد كننده چربي را تحريك كند، كه مي تواند پاسخ التهابي را تحريك كند و منجر به علائم آكنه شود. كسب در آمد براي خانم ها

به منظور كمك به كاهش آكنه، چربي هاي اشباع شده و هيدروژنه موجود در مارگارين ها و غذاهاي فرآوري شده را كاهش دهيد. غذاهاي ناسالم و همچنين غذاهاي حاوي قند بالا مانند كيك و بيسكويت را از رژيم غذايي خود حذف كنيد. سبزيجات خام، غلات كامل، ميوه هاي تازه و ماهي را بيشتر مصرف كنيد. سعي كنيد از غذاهاي غني از سلنيوم مانند آجيل برزيلي، بادام هندي، ماهي تن تازه، تخمه آفتابگردان، گردو و نان سبوس دار استفاده كنيد.

آيا رژيم غذايي بر اگزما تأثير مي گذارد؟

اگزما يك بيماري پوستي است كه معمولاً به صورت قرمزي لكه‌اي شروع مي‌شود، اغلب روي دست‌ها، اما مي‌تواند در هر جايي از پوست ظاهر شود. اگرچه محرك هاي زيادي وجود دارد، يكي از رايج ترين آنها حساسيت به غذا است. غذاهاي آزاردهنده بالقوه ممكن است شير، تخم مرغ، ماهي، پنير، آجيل و افزودني هاي غذايي باشد. چربي هاي امگا 3، روي و ويتامين E ممكن است به كاهش علائم كمك كنند.

اگر هر يك از اين شرايط را داريد، توجه داشته باشيد كه وقتي در رژيم غذايي خود تغييراتي ايجاد مي كنيد، نمي توانيد انتظار معجزه يك شبه را داشته باشيد. شش هفته طول مي كشد تا پوست جديد ظاهر شود، بنابراين مزاياي قابل مشاهده تغييرات رژيم غذايي به همان اندازه طول مي كشد.

وقتي فقط 30 دقيقه در روز حركت مي كنيد چه اتفاقي براي بدن شما مي افتد

تقريباً 85 درصد از مردم در كشورهاي توسعه يافته و در حال توسعه عمدتاً سبك زندگي كم تحركي دارند. بدن انسان طوري طراحي شده است كه حركت كند و وقتي از اين حركت محروم شود، نتايج مي تواند به صورت سلامت جسماني ضعيف، اختلالات خلقي و پيري تسريع شود.نوشتن داستان براي انيميشن

در واقع، مطالعات نشان مي‌دهند كه عدم تحرك ممكن است به اندازه سيگار كشيدن براي سلامتي ما مضر باشد و منجر به افزايش خطر مشكلات سلامت مزمن مانند بيماري قلبي، ديابت نوع 2 و برخي از انواع سرطان شود. سلامت جسمي و رواني شما آنقدر به ورزش بستگي دارد كه عدم دريافت كافي يكي از 10 عامل خطر اصلي مرگ در سراسر جهان محسوب مي شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۳۱:۵۶ توسط:سپيده موضوع: نظرات (0)

نكته براي داشتن يك رابطه سالم :

پول و ازدواج :

آيا به نظر شما تركيب پول و ازدواج دستوري براي فاجعه است؟ تو تنها نيستي. پول اولين موضوعي است كه زوج‌هاي متاهل درباره آن با هم دعوا مي‌كنند، و اين دومين علت طلاق، پس از خيانت است. 1 وقتي در هر رابطه‌اي از پول صحبت مي‌كنيم، نااميد و تنش مي‌شويم.

مهم نيست كه چقدر همسرتان را دوست داريد، تلاش براي ادغام زندگي خود - و "پول او و او" - مي تواند يك سواري پر دست انداز (اما هنوز هم زيبا!) باشد. به هر حال، هر دوي شما از تجربيات زندگي متفاوتي مي آييد، و نحوه درك و دروني كردن آن تجربيات احتمالاً بسيار متفاوت بوده است. به همين دليل است كه شما گاهي اوقات دو ديدگاه بسيار متفاوت در مورد پول داريد!سبك زندگي

پس به همديگر فيض بدهيد. و از اين هفت مرحله براي ساختن پل استفاده كنيد نه اينكه آنها را بسوزانيد:

3. تفاوت شخصيتي خود را بشناسيد.

طرز فكر پولي هر كس متفاوت است و مخالفان تمايل به جذب دارند. به احتمال زياد، يكي از شما دوست دارد با اعداد كار كند (نرد) و ديگري ترجيح مي دهد با چيزي كه اعداد نشان مي دهند (روح آزاد) مقيد نباشد. ممكن است يكي از شما پس انداز كننده باشد و ديگري تمايل بيشتري به خرج كردن داشته باشد.

در حالي كه تفاوت هاي شخصيتي باعث ايجاد برخي مشكلات زناشويي مي شود، اما ريشه واقعي مسائل مالي و ازدواج شما نيست. منشأ مشكل زماني است كه يكي از شما از شنيدن نظرات ديگري غافل مي شود، يا زماني كه يكي از شما به طور كلي از رسيدگي به امور مالي خودداري مي كند.

گوش كن، آدم هاي مالي. تمام جزئيات پول را براي خود نگه نداريد. و استفاده از "دانش" خود را براي رهبري همسر آزاده خود متوقف كنيد.

اگر شما همسر بي‌خيال‌تري هستيد، فقط سرتان را تكان ندهيد و بگوييد: «عالي به نظر مي‌رسد، عزيزم». شما در جلسات بودجه راي داريد! بازخورد، انتقاد و تشويق بدهيد.اپليكيشن هاي مفيد اندرويد

فلش خبري: هر دوي شما در يك تيم در اينجا هستيد، پس روي بودجه با هم كار كنيد! از تفاوت هاي شخصيتي خود براي تبديل شدن به يك تيم قوي تر و متحدتر استفاده كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۴۵:۵۷ توسط:سپيده موضوع: نظرات (0)