آموزش و اخبار آموزش و اخبار .

آموزش و اخبار

نوشتن بیانیه شخصی عالی :

. تجربه خود را نشان دهید

برخی چیزها ارزش افزودن به بیانیه شخصی خود را دارند، برخی چیزها نه.

محکم در اردوی دوم شرایط شما هستند. شما نیازی به ذکر این موارد ندارید، زیرا بخش دیگری از بیانیه شخصی شما وجود دارد که می توانید آنها را بسیار دقیق توضیح دهید. حتی یک شخصیت را در مورد اینکه نمرات GCSE شما چقدر عالی است هدر ندهید - این چیزی نیست که معلم پذیرش می خواهد بخواند.فرهنگ و اقتصاد

چیزی که آنها می خواهند ببینند این است: چه کار کردی؟ خوب، پس شما نمرات خوبی دارید، اما بسیاری از متقاضیان دیگر هم همینطور. چه کاری متفاوت انجام داده اید که شما را به عنوان فردی که واقعاً موضوع مورد درخواست شما را دوست دارد نشان دهد؟

مدتی را صرف فکر کردن به تمام تجربیاتی که در آن موضوع دارید بگذرانید. اگر خوش شانس هستید، این ممکن است تجربه کاری مستقیم باشد. اگر برای یکی از رشته های حرفه ای تر مانند پزشکی یا روزنامه نگاری درخواست می دهید، این امر به ویژه مناسب خواهد بود.

اما کارکنان دانشگاه می‌دانند که گرفتن تجربه کاری برای برخی افراد آسان‌تر از دیگران است، بنابراین وقتی به کارهایی که انجام داده‌اید فکر می‌کنید شبکه خود را گسترده‌تر کنید. باشگاه های بعد از مدرسه چطور؟ جوامع مناظره کننده؟ آیا شما یک وبلاگ یا وبلاگ دارید؟ چه مهارت‌ها و تجربه‌های کلیدی را در جاهای دیگر (مثلاً از سرگرمی‌ها) کسب کرده‌اید که می‌تواند با انتخاب رشته شما مرتبط باشد؟

به یاد داشته باشید، شما به دنبال تجربه ای هستید که نشان دهد چرا می خواهید موضوع انتخابی خود را مطالعه کنید. شما فقط در مورد آنچه در برنامه درسی سطح A خود انجام می دهید مقاله نمی نویسید.تبدیل متن به فایل صوتی در گوشی

از این چک لیست به عنوان راهنمایی برای مواردی که باید شامل شود استفاده کنید:

·         علاقه شما به دوره چرا می خواهید سه سال برای مطالعه این رشته در دانشگاه بگذرانید؟

·         چه کارهایی در خارج از مدرسه یا دانشگاه انجام داده اید که این علاقه را نشان می دهد؟ به مواردی مانند نمایشگاه ها/نمایشگاه ها، سخنرانی های عمومی یا کارهای داوطلبانه مرتبط با موضوع شما فکر کنید.

·         تجربه کاری مرتبط (برای افرادی مانند پزشکی ضروری است، برای دوره های غیرحرفه ای مانند انگلیسی لازم نیست)

·         مهارت‌ها و کیفیت‌های مورد نیاز برای آن شغل در صورت لزوم (پزشکی، پرستاری و قانون به عنوان نمونه‌های بارز)


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۵۴:۴۳ توسط:سپیده موضوع: نظرات (0)